sâmbătă, 6 iunie 2015

Magazin universal

   Doresc sa va aduc la cunostiinta ce inseamna un magazin universal de la sat, era prin anii 1970, nu mai tin minte sunt ani de atunci...norocul meu ca inainte mea o persoana a scapat o sticla de ulei, cum era odata nu plasticicisme cum sunt acum, am alunecat am cazut si am avut fractura la femur, dar acesta a fost un noroc, nu v-am povestit,cu un an inainte am alunecat, aveam paslari, nu prea stie lumea ce sunt am fost in Constanta la dr.Pavlovi... nu conteaza in loc sa-mi puna piciorul in ghips, mi-a extras lichidul cu seringa dar hai sa revenim la oile noastre, de acum din anii peste 2000...acest  magazin ''emag'' este super ideal din timpurile pe care le traim acum, la total emag, este super cum era odata universal, acum este totalmag, va multumesc ca ati vazut, citit acest articol.Sincer acum este altceva dar asta-i viata !


Acest articol este adevarat,din viata mea! Ce mi-as fi dorit ca acest articol sau documentar
sa fi fost si acum 30.... de ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu