luni, 8 iunie 2015

Cadou pentru prietena mea

   

 Bucură-te de designul artizanal și funcționalitatea fără pereche, care se îmbină armonios într-o compoziție de metal și sticlă. Adaugă culoare interacțiunilor tale cu marginile lui Samsung Galaxy 6 Edge. 




                                                     SM-G920F Faţă Negru


                                                      Fotografia aparține utilizatorului. 
             
               Poți adăuga un cod de culoare pentru 5 persoane. Printr-o simplă atingere a culorii respective îi vei putea contacta pe cei dragi, prin apel, mesaj sau e-mail. 
 Are cameră super-rapidă îți pune în valoare creativitatea oriunde și oricând. Viteză dublă față de modelele anterioare și un lansator de aplicații foarte rapid. 
              Pentru al găsi dacă ți s-a furat, cum am pățit eu acum doi ani de zile mi-lau furat din birou, un Samsung Star 2s parcă așa se numea, nu mai -mi aduc aminte bine, este construit pe o platformă securizată îmbunătățită Samsung KNOX, oferind funcții avansate pentru protecție în timp realin față unor posibile atacuri.În plus, funcția Find My Mobile blochează dispozitivele pierdute și protejează informațiile personale, cu ajutorul mai multor servicii, printre care noul ''Reactivation lock'', ce poate fi controlat de la distanță. O mulțime de funcții pe care, sunt convinsă , veți fi încântați să-le descoperiți și să le exploatați. Cu un senzor de amprenta digitală îmbunătățit, autentificarea se face rapid, iar datele criptate sunt salvate în spațiul de stocare protejat al dispozitivului. 
          Din ce m-am interesat și documentat l-aș recomanda cu siguranță pritenei mele, dar trebuie încercat întâi. Mai multe detalii le puteți obține pe acest sitte: http://www.samsung.com/ro/consumer/mobile-devices/smartphones/galaxy-s/SM-G920FZKAROM.
         Galaxy S6 și S 6 edge stabilesc noi standarde pentru încărcarea wireless, datorită tehnologiilor integrate certificate WPC și PMA.                                       
        
      

















.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu