marți, 7 iulie 2015

Cadouri din bloggărit

          Am descoperit concursuri la sfatul și ideea unui prieten foarte bun, datorită lui am câstigat unele articole, nu este greu pentru cei ce folosesc un laptop sau calculator dar pentru tabletă este mai dificil. Am considerat de cuviință să scriu datorită acestor mici plăceri ale vieții, acesta este primul meu cadou de la '' blog awards'':
                     

Am fost mulțumită de această lenjerie, mai ales că este din bumbac, iar ulterior adică astăzi am primit cadoul trimis tot de '' blog awards'' vi-l arăt acum:
          Acestea sunt cadourile primite în cinci luni de blogărit, fără experientă dar cu un viitor înainte, mai am de primit un tricou de la ''blogal initiative'', si vom vedea ce va urma mult succes și inspirație le doresc tuturor bloggărilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu