miercuri, 22 aprilie 2015

Noul meu telefon

                                    Vreau un telefon nou, dar nou sa fie !!!!


               Bucura-te de designul artizanal si functionalitatea fara pereche, care se imbina armonios intr-o compozitie de metal si sticla.Adauga culoare interactiunilor tale cu marginile lui Samsung Galaxy 6 Edge.

 Fotografia este a utilizatorului Quick Mobile.
Poti adauga un cod de culoare pentru 5 persoane. Printr-o simpla atingere a culorii respective ii vei putea contacta pe cei dragi, prin apel, mesaj sau e-mail.
Are camera super-rapida iti pune in valoare creativitatea oriunde si oricand. Viteza dubla fata de modelele anterioare si un lansator de aplicatii foarte rapid.
                                 Securitate imbogatita!!!! Pentru al gasi daca ti s-a furat, cum am patit eu acum doi ani de zile mi-lau furat din birou, un Samsung Star 2s parca asa se numea, nu mai -mi aduc aminte bine.
                                 O multime de functii pe care, sunt convinsa , veti fi incantati sa-le descoperiti si sa le exploatati.
                                  Din ce m-am interesat de acest telefon este ca bateria rezista foarte mult, fata de telefoanele  precedente acestui nou model  Samsung Galaxy 6 Edge.

"Portofoliul Quick Mobile include peste 6.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internationale premium".

                                         QuickMobile

Suna foarte bine, mai ales ca QuickMobile ofera comisioane ce depasesc media oferita de advertiserii
IT& C din retelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane si Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de Lux, pentru a castiga.............experienta cum am castigat eu pana acum, dar si bani, cadouri daca vrei sa muncesti promovand acest portofoliu QuickMobile.
Mai ales ca acum este foarte usor, doar ai la dispozitie QuickMobile în Profitshare.  Ceea ce nu prea este de lepadat. Mai ales ca iti poate aduce si bani. Nu-i asa ca e frumos?
                                   

                                  Tehnologia a avansat, asa ca suna bine si este Ok!

2 comentarii: