joi, 9 aprilie 2015

Gradinita de flori

              
      De curand locuiesc la parter, imi plac foarte mult florile, am avut multe muscate, albe, roze, rosii, move cu alb, trandafir japonez, plaman, cercelus roz, rosu si alb, ficus si multe, multe alte flori pentru un apartament de bloc, acum este altceva, in fata casei, a geamului vreau sa plantez regina noptii. Cand mergeam la maita mea scumpa si draga, dormeam la ea in vacanta, sau cand dansa a avut grija de mine, eram un copil de 8 ani cum e nepotica mea acum, am avut un transplant de os ''chist osos femural stang'' parintii nu aveau cum sa aibe grija de mine asa ca m-au dus la bunicii din partea mamei mele Dumnezeu s-o odihneasca, tare mult a avut grija de mine, dar sa revenim, cei 500 de lei sunt bine veniti in orice gradina, mai ales ca iti trebuiesc rasaduri, puieti, ierbicide, secticide si multe, multe altele.
      Aceasta firma te poate ajuta pentru procurarea tuturor materialelor necesare pentru intretinerea unei gradinite de flori.
      Inspiratie am avut de la alti vecini si in primul rand de la maita mea scumpa si draga, Doamne ce frumos si cu migala, rabdare avea grija de ele.
      In afara de flori diferite, si multe, foarte multe culori, avea maita mea si o mica gradina de legume: salata, ridichi, castraveti, rosii, ardei verzi si rosii, kapia, gogosari si nu in ultimul rand vinete, deasemeni mai planta verdeata cum ii spun eu adica: patrunjel, marar leustean, izma sau menta cum i-se mai spune care este o planta perena iese singura in fiecare an.
      Primavara cand mergeam la ea era o frumusete acea gradina, prima data ieseau ghioceii, apoi zambilelele si narcizele: _ "Ia maie si du si tu acasa sa miroasa frumos in camera ta, ia si niste salata verde, ridichi, ceapa verde sa faca maica-ta o salata din gradina mea''.
 Asa sper si aproape sunt sigura ca arata si "Gradina lui Costin'' plina de verdeata, flori si legume, dar sa mai vorbim si de ciresul si gutuil din fata verandei si de prunul, ciresul, nucul, visinul, caisul super care facea niste caise super bune, facea maita mea compoturi, dulceturi si nectar din acest fruct, m-a invatat si pe mine, mai avea si un zarzar acele fructe le foloseam pentru consumul zilnic.



Gradinita de floriGradinita de flori

Un comentariu:

  1. Mult succes Violeta!
    Izma este menta sălbatică!
    Este bine să ai muşcate pe balcon şi nu în cameră! Printre altele alungă în mod natural ţânţarii!

    RăspundețiȘtergere